Проект – це
унікальна діяльність, спрямована на створення певного нового продукту
(програми, книги, фільму, моделі, сценарію тощо).
Етапи роботи над комп`ютерним проектом
1. Вибір
теми.
2. Постановка
мети.
3. Створення
інформаційної моделі (словесний опис, блок-схема, карта-роздуму, таблиця тощо).
4. Підбір
та підготовка матеріалу.
5. Вибір
засобів реалізації проекту.
6. Створення
програмного продукту.
7. Створення
презентації проекту. Захист проекту.
8. Оцінювання
результатів.
План навчального проекту:
1. Мета2. Об’єкт дослідження
3. Засіб опрацювання даних
4. Форма подання результатів
Основні вимоги до навчального проєкту
- Робота над проєктом завжди спрямована на вирішення конкретної, причому соціально-значимої проблеми - дослідницької, інформаційної, практичної.
- Планування дії з вирішення проблеми завжди починається із проектування самого проєкту, зокрема - з визначення виду продукту й форми презентації (представлення результату). Найбільш важливою частиною плану є поетапна розробка проєкту, у якій наводиться перелік конкретних дій із вказівкою результатів, строків і відповідальних. Однак деякі прокти (творчі, рольові) не можуть бути відразу чітко сплановані від початку до кінця.
- Результатом роботи над проктом, його виходом, є продукт, що створюється учасниками проєктної групи в ході рішення поставленої проблеми.
- Проблема,
- Проектування (планування),
- Пошук інформації,
- Продукт,
- Презентація (представлення результату).
Важливо! Співпадінь тем в одній підгрупі не допускається!!!
Цікаві теми навчальних міні-проектів з інформатики:
- Internet-іграшка, помічник або ворог?
- MS PowerPoint – область застосування і приховані можливості.
- Алгоритм – модель діяльності.
- Апаратні та програмні засоби для розробки презентацій.
- Безпечний Інтернет вдома.
- Майбутнє комп'ютерів
- Види інформаційних технологій.
- Вплив комп'ютера на здоров'я людини.
- Війна ПК і книги.
- Вибери ПК.
- Зорові ілюзії.
- Історичний ракурс: від абака до персонального комп'ютера
- Історія операційних Систем для персонального комп'ютера (порівняння старих і нових версій).
- Історія зберігання інформації
- Як вкрасти інформацію?
- Клавіатура. Історія розвитку.
- Комп'ютерна графіка.
- Комп'ютерний сленг.
- Кращі інформаційні ресурси світу.
- Мої улюблені комп'ютерні програми
- Про гіперпосилання.
- Освітні ресурси мережі Internet.
- Дозвільні ресурси мережі Internet.
- Корисні програми для Вашого комп'ютера.
- Роль комп'ютерних ігор в житті учнів.
- Сучасні накопичувачі інформації, використовувані в обчислювальній техніці.
- Дисплеї, їх еволюція, напрямки розвитку.
- Друкуючі пристрої, їх еволюція, напрямки розвитку.
- Засоби введення і виведення звукової інформації.
- Історія формування всесвітньої мережі Internet. Сучасна статистика Internet.
- Технології в хмарах.
- Технологія обробки текстової інформації.
- Файли та файлова система
- Зберігання інформації
- Еволюція ЕОМ
- Мова комп'ютера і людини.
Результати надсилайте на:
- електронну пошту bopoha13@gmail.com;
- в Viber (за номером звертайтесь в приватні повідомлення в соц мережах або до класного керівника)
- Facebook Олеся Хвесик