Виконання індивідуальних навчальних проектів 7 клас



Проект – це унікальна діяльність, спрямована на створення певного нового продукту (програми, книги, фільму, моделі, сценарію тощо).
Етапи роботи над комп`ютерним проектом
1.     Вибір теми.
2.     Постановка мети.
3.     Створення інформаційної моделі (словесний опис, блок-схема, карта-роздуму, таблиця тощо).
4.     Підбір та підготовка матеріалу.
5.     Вибір засобів реалізації проекту.
6.     Створення програмного продукту.
7.     Створення презентації проекту. Захист проекту.
8.     Оцінювання результатів.

План навчального проекту:
        1. Мета
        2. Об’єкт дослідження
        3. Засіб опрацювання даних
        4. Форма подання результатів


Основні вимоги до навчального проєкту
  • Робота над проєктом завжди спрямована на вирішення конкретної, причому соціально-значимої проблеми - дослідницької, інформаційної, практичної.
  • Планування дії з вирішення проблеми завжди починається із проектування самого проєкту, зокрема - з визначення виду продукту й форми презентації (представлення результату). Найбільш важливою частиною плану є поетапна розробка проєкту, у якій наводиться перелік конкретних дій із вказівкою результатів, строків і відповідальних. Однак деякі прокти (творчі, рольові) не можуть бути відразу чітко сплановані від початку до кінця.
  • Результатом роботи над проктом, його виходом, є продукт, що створюється учасниками проєктної групи в ході рішення поставленої проблеми.
Проєкт - це "п'ять П":
  • Проблема,
  • Проектування (планування),
  • Пошук інформації,
  • Продукт,
  • Презентація (представлення результату).

Важливо! Співпадінь тем в одній підгрупі не допускається!!!

Цікаві теми навчальних міні-проектів з інформатики:
  1. Internet-іграшка, помічник або ворог?
  2. MS PowerPoint – область застосування і приховані можливості.
  3. Алгоритм – модель діяльності.
  4. Апаратні та програмні засоби для розробки презентацій.
  5. Безпечний Інтернет вдома.
  6. Майбутнє комп'ютерів
  7. Види інформаційних технологій.
  8. Вплив комп'ютера на здоров'я людини.
  9. Війна ПК і книги.
  10. Вибери ПК.
  11. Зорові ілюзії.
  12. Історичний ракурс: від абака до персонального комп'ютера
  13. Історія операційних Систем для персонального комп'ютера (порівняння старих і нових версій).
  14. Історія зберігання інформації
  15. Як вкрасти інформацію?
  16. Клавіатура. Історія розвитку.
  17. Комп'ютерна графіка.
  18. Комп'ютерний сленг.
  19. Кращі інформаційні ресурси світу.
  20. Мої улюблені комп'ютерні програми
  21. Про гіперпосилання.
  22. Освітні ресурси мережі Internet.
  23. Дозвільні ресурси мережі Internet.
  24. Корисні програми для Вашого комп'ютера.
  25. Роль комп'ютерних ігор в житті учнів.
  26. Сучасні накопичувачі інформації, використовувані в обчислювальній техніці.
  27. Дисплеї, їх еволюція, напрямки розвитку.
  28. Друкуючі пристрої, їх еволюція, напрямки розвитку.
  29. Засоби введення і виведення звукової інформації.
  30. Історія формування всесвітньої мережі Internet. Сучасна статистика Internet.
  31. Технології в хмарах.
  32. Технологія обробки текстової інформації.
  33. Файли та файлова система
  34. Зберігання інформації
  35. Еволюція ЕОМ
  36. Мова комп'ютера і людини.

    Результати надсилайте на:

    • електронну пошту bopoha13@gmail.com;
    • в Viber (за номером звертайтесь в приватні повідомлення в соц мережах або до класного керівника)
    • Instagram 
    • Facebook Олеся Хвесик
    Обов'язково вказувати прізвище, ім'я учня !!!