8 клас Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів

Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів

Важливо! Один учень працює над одною темою. Роботи в 

парах немає!!

Словничок:

(записати в зошит)
Етапи виконання проектів
  1. Визначення (ідентифікація) даних: усвідомлення умови завдання, правильне тлумачення і розрізнення понять, деталізація запитаннями.
  2. Пошук даних: формування стратегії розв’язування задачі, планування роботи, добір умов пошуку для розв’язування завдання, співставлення результатів пошуку з метою, здійснення пошуку даних в Інтернеті.
  3. Структурування зібраних даних.
  4. Інтеграція зібраних даних: порівняння і співставлення відомостей з різних джерел, вилучення невідповідних і неістотних відомостей і вчасне припинення пошуку.
  5. Оцінювання: правильний добір відомостей у базах даних, вибір ресурсів згідно зі сформульованими чи запропонованими критеріями.
  6. Створення розв'язання: врахування особливостей призначення підсумкового документа, добір і використаннч середовища опрацювання даних, стислий і логічно грамотний виклад, узагальнення даних, обґрунтування висновків.
  7. Подання результатів: пристосування повідомлення для конкретної аудиторії, створення підсумкового документа акуратно та презентабельно.
Етапи проектування та реалізації навчального проекту
1.   Визначення мети проекту із зазначенням здатностейзнаньуміньнавичокяких повинні набути   учні в результаті роботи над проектом.
2.   Подання (описситуацій, які дають змогу виявити одну чи кілька проблем з обговорюваної тематики.
3.   Висування гіпотез розв’язування виявленої проблеми («мозковий штурм»),    обговорення й обґрунтування кожної з гіпотез.
4.   Обговорення методів перевірки прийнятих гіпотез у малих групахобговорення можливих інформаційних джерел для перевірки висунутої гіпотези.
5.   Обговорення форми подання результатів.
6.   Пошук аргументів, які підтверджують чи спростовують гіпотезу (гіпотези).
7.   Захист проектів кожною групою та засвоєння інформації всіма учнями класу.
8.   Формулювання нових проблем.

Перелік завдань для виконання індивідуальних  

навчальних проектів




(звіт подавати і текстовим документом з порівняльними таблицями й діаграмами, і презентацією).

1.   Яка кількість інформації є у повідомленні: «Температура повітря 20°С», якщо напередодні передбаченощо температура повітря буде змінюватися у такому діапазоні:

    а) від 19°С до 22°С;

    б) від 18°С до 25°С;
    в) від 19°С до 20°С;
    г) від 17°С до 20°С;
    д) від 15°С до 22°С?
 Тут і далі  дробові  значення  температури до уваги не братитобто вважатищо покази термометра у градусах — цілі числа. Сформулювати (підібратизавдання з використанням поняття інформації.

2.   Дослідитизамірявши температуру протягом місяця, яка кількість інформації і якої є у повідомленні: «Температура повітря –2°С».

3.   Розробити свої правила кодування і декодування повідомленняЗаписати таблицю (алгоритм) кодування.

4.   Порівняйте принципи кодування кольору в колірних моделях RGB, CMYK, HSB.

5.   За ціновими пропозиціями комп’ютерних магазинів визначити значення властивостей процесорів (чи інших складових апаратного забезпечення), які доступні на ринку комп’ютерів вашого регіону.

6.   Порівняти носії зовнішньої та внутрішньої пам’яті комп’ютера (у тому числі за ємністю та способами запису).

7.   Упорядкувати відомі вам носії даних за спаданням їх ємності.

8.   Проаналізувати за прайс-листами, як змінюється ціна сканерів залежно від зміни значень їх основних властивостейПідібрати найкращу модель за співвідношенням «ціна-якість».

9.   Порівняти значення властивостей сучасних струменевих і лазерних 
кольорових принтерівЯкі переваги і недоліки цих пристроїв?

10.        Обґрунтувати економічну доцільність придбання для потреб школи струменевого або лазерного принтера залежно від кількості сторінок формату А4 з наповненням до 5%, які друкують у школі за рік.

11.        Дослідити перспективність технологій друкарських пристроїв і порівняти їх

12.        Знайти інформацію про сучасне мультимедійне обладнанняпроекториінтерактивні дошкизасоби віртуальної реальностіДослідити можливість їхнього використання в школі.

13.        Провести комплексне дослідження властивостей ЕОМ (елементна база, швидкодіяпрограмне забезпеченняємність внутрішньої 
пам’ятізовнішні пристрої) для різних поколінь ЕОМ.

14.        Порівняти операційні системи WindowsLinuxUnixMacOSNetware
Palm OS та інші (окремо).

15.        Порівняти ОС родини Windows.

16.        Порівняти характеристики найпоширеніших форматів текстових 
документів.

17.        Створити відеокліп (розробити сценарійпідібрати відео, фото й текстову інформаціювтілити сценарій) «Моя Україна», «Мій край», «Моє місто (село)», «Моя вулиця», «Мій клас», «Моя школа», «Мій домашній улюбленець» тощо.

18.        Дослідити способи створення презентації.

19.        Дослідити питання про сфери використання комп’ютера.

20.        Дослідити доречність і вплив анімаційних ефектів на сприйняття матеріалу презентації.

21.        Глибше (порівняно з вивченим на уроцідослідити питання про 
психологічні особливості сприйняття різних кольорів людиною. Яким чином це повинні враховувати дизайнери сайтів?

22.        Описати алгоритми поведінки у таких чи схожих випадках:
а) ви застряли в ліфті;
б) ви відчули запах газу в домі;
в) ви заблукали в лісі;
г) ви відчули дим у кімнаті;
ґ) ви пошкодили артерію або вену;
д) у сусідів почалася пожежа.


Ознайомлення з критеріями оцінювання

Критерії оцінювання виконання завдання
·       Усвідомлено умову завданнярозпочато виконання завданнявизначено дані необхідні для розв'язання задачі 
·       Сформульовано критерії відбору даних для пошуку — вказано URL-адреси однієї або кількох пошукових служб, URL-адреси сайтів, на яких знайшли необхідні дані 
·       Правильно вказано ключові слова для пошуку потрібних відомостей 
·       Правильно обрано засоби для розв'язування завдання та подання даних — правильно вказано програмне забезпеченняяким користувався учень 
·       Створено електронну таблицю для даних 
·       Визначено оптимальну кількість слайдів та доцільне розташування інформації 
·       Правильно зроблено й обґрунтовано висновки та рекомендації щодо 
поставленої задачі 
Критерії аналізу підсумкових документів

·       документ структуровано з метою підвищення переконливості висновківправильний зміст і чіткалогічна  структура;
·       потрібні дані подано у вигляді, легкому для сприйняття й аналізу;
·       вдало підібрано елементи оформлення (шрифт, тлографіка), слайди     презентації не перевантажено матеріалом);

·       враховано призначення документа, у тому числі моваграмотністьлогічність побудови.

РЕЗУЛЬТАТИ НАДСИЛАЙТЕ НА:
  • ЕЛЕКТРОННУ ПОШТУ BOPOHA13@GMAIL.COM;
  • В VIBER (ЗА НОМЕРОМ ЗВЕРТАЙТЕСЬ В ПРИВАТНІ ПОВІДОМЛЕННЯ В СОЦ МЕРЕЖАХ АБО ДО КЛАСНОГО КЕРІВНИКА)
  • INSTAGRAM 
  • FACEBOOK ОЛЕСЯ ХВЕСИК
ОБОВ'ЯЗКОВО ВКАЗУВАТИ ПРІЗВИЩЕ, ІМ'Я УЧНЯ !!!