Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів
Важливо! Один учень працює над одною темою. Роботи в парах немає!! Співпадіння тем у одній підгрупі не допускається!
Результати вашої роботи надіслати до 22 квітня!
Результати вашої роботи надіслати до 22 квітня!
Словничок:
(записати в зошит)
ЕТАПИ РОБОТИ НАД КОМП'ЮТЕРНИМ ПРОЄКТОМ
1. Вибір теми.
2. Постановка мети.
3. Створення інформаційної моделі.
4. Підбір і підготовка матеріалу.
5. Вибір засобів реалізації проєкту.
6. Створення програмного продукту.
7. Створення презентації проєкту.
8. Захист проєкту.
9. Оцінювання результатів.
Вимоги до створення навчального проєкту
Результати виконання навчального проєкту можна подавати у різних формах: презентація, комп'ютерна програма, відеоролик, вебсайт і ін.
Критерії оцінювання виконання завдання- Усвідомлено умову завдання, розпочато виконання завдання, визначено дані необхідні для розв'язання задачі
- Сформульовано критерії відбору даних для пошуку — вказано URL-адреси однієї або кількох пошукових служб, URL-адреси сайтів, на яких знайшли необхідні дані
- Правильно вказано ключові слова для пошуку потрібних відомостей
- Правильно обрано засоби для розв'язування завдання та подання даних — правильно вказано програмне забезпечення, яким користувався учень
- Створено електронну таблицю для даних
- Визначено оптимальну кількість слайдів та доцільне розташування інформації
- Правильно зроблено й обґрунтовано висновки та рекомендації щодо поставленої задачі
Критерії аналізу підсумкових документів
- документ структуровано з метою підвищення переконливості висновків: правильний зміст і чітка, логічна структура;
- потрібні дані подано у вигляді, легкому для сприйняття й аналізу;
- вдало підібрано елементи оформлення (шрифт, тло, графіка), слайди презентації не перевантажено матеріалом);
- враховано призначення документа, у тому числі мова, грамотність, логічність побудови.
Результати виконання навчального проєкту можна надсилати на електронну пошту bopoha13@gmail.com або у будь яку соціальну
мережу (в особисті повідомлення!!! ) не пізніше 22 квітня
Якщо у вас виникли проблеми, не потрібно соромитись, питайте!
ДЛЯ ВИКОНАННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЄКТУ ОБЕРІТЬ ОДНУ ІЗ ЗАПРОПОНОВАНИХ ТЕМ
1. Шифрування інформації
Вивчити можливі способи і методи шифрування інформації. Від найпростіших прикладів — шифру Цезаря і Віженера — до найсучасніших методів відкритого шифрування, відкритих американськими математиками Вітфілдом Діффі та Мартілом Геллманом.
2. Методи обробки і передачі інформації
Дослідити способи передачі інформації від одного об’єкта до іншого, знайти можливі позитивні і негативні сторони того чи іншого технічного рішення.
3. Світ без Інтернету
Проаналізувати внесок Інтернету в наше життя, і яким би міг бути світ без Інтернету. Чи є йому альтернатива? Чому Інтернет називають унікальним винаходом?
4. Інформаційне суспільство
Визначити, що ж таке інформаційне суспільство. Які його характерні риси? Зробити висновки, чи існує воно в Україні.
5. Кращі інформаційні ресурси світу
Представити кращі, на ваш погляд, інформаційні ресурси світу. Обґрунтувати свою думку.
6. Види інформаційних технологій
Визначити, що таке інформаційні технології, і як вони пов’язані з науково-технічним прогресом.
7. Кіберзлочинність
Визначити, хто такі хакери, кіберсквоттери, спамери і т. д. Які існують способи профілактики кіберзлочинності та боротьби з нею?
8. Проблема захисту інтелектуальної власності в Інтернеті
Сьогодні будь-який продукт інтелектуальної власності — музична
композиція, роман, стаття тощо — розміщений в Інтернеті, можна безперешкодно вкрасти і незаконно розтиражовувати. Які ви бачите шляхи вирішення цієї проблеми?
9. Чи існує штучний інтелект?
Визначити можливості сучасних комп’ютерів, перспективи їх розвитку з точки зору шучного інтелекту. Комп’ютер — це звичайний інструмент чи самостійний суб’єкт?
10. Комп’ютеризація XXI століття. Перспективи розвитку
Визначити, які сфери людської діяльності ще не комп’ютеризовані, де комп’ютеризація необхідна, а де вона категорично недопустима, і чи потрібна вона взагалі.
11. Клавіатура. Історія розвитку
Історія розвитку клавіатури з початку 70-х років 20 століття і до наших днів. Які клавіші за що відповідають, навіщо були введені і чому клавіші, які вже не виконують тих завдань, для виконання яких були спочатку введені (наприклад, Scroll Lock), до сих пір не вилучені.
12. Історія операційних систем для персонального комп'ютера
Порівняти сучасні ОС з давнішими, які вже не використовують. Виділити відмінні та подібні риси.
13. Мобільні віруси — міф чи загроза?
Визначити, що таке мобільні віруси. Чи всім мобільним пристроям вони загрожують? Як ставитися до проблеми мобільних вірусів?
14. Соціальні мережі в житті сучасних школярів
Розглянути вплив використання соціальних мереж на навчання, відпочинок і здоров’я сучасних школярів.
15. Інтернет-залежність — проблема сучасності
Визначити причини виникнення інтернет-залежності та можливі
шляхи її подолання.