Теоретична частина
Розглянемо циклічні алгоритми з
використанням команд
Всі команди, які розміщають в середині циклу, виконавець виконує задану кількість раз
Практична частина
Завдання.
Складіть у середовищі Scratch
програму для виконавця, щоб він креслив пунктирну лінію синього кольору.
Важливо!
Створюємо додатковий скрипт для очищення екрана.
Це можна зробити двома способами:
1-й спосіб
Для виконавця додаємо наступні команди в окремий скрипт (виділено червоним на малюнку)
Переходимо на Сцену і просто на поле для скриптів додаємо команду Очистити
Зберегти файл з назвою Лінія _Прізвище
Результати виконання практичної роботи можна надсилати на електронну пошту Bopoha13@gmail.com або в приватні повідомлення у будь яку соціальну мережу