Практична робота № 9. Складання програм з повторенням у середовищі Скретч.

Теоретична частина


Розглянемо циклічні алгоритми з використанням команд
Всі команди, які розміщають в середині циклу, виконавець виконує задану кількість раз


Практична частина


Завдання.
Складіть у середовищі Scratch програму для виконавця, щоб він креслив пунктирну лінію синього кольору.

Важливо!
Створюємо додатковий скрипт для очищення екрана. 
Це можна зробити двома способами:
1-й спосіб
Для виконавця додаємо наступні команди в окремий скрипт (виділено червоним на малюнку)

2-й спосіб
Переходимо на Сцену і просто на поле для скриптів додаємо команду Очистити

Зберегти файл з назвою Лінія _Прізвище

Результати виконання практичної роботи можна надсилати на електронну пошту Bopoha13@gmail.com або в приватні повідомлення у будь яку соціальну мережу